Jak naturalnie wybielić zęby?

Poniżej przedstawiam naturalne sposoby wybielania zębów. Nie tylko są one tanie, ale równiez skuteczne. Zamiast wybielać zęby w sposób chemiczny, drogi i zazwyczaj niezdrowy dla szkliwa, lepiej zaufaj naturze.
mirror.co.uk

1. Truskawka jest bogata w wapń, fosfor, mikro- i makroelementy. Zarówno świeże jak i mrożone wybielają zęby, dzięki kwasom, które te owoce zawieraja. Truskawki oprócz właściwości wybielających mają również właściwości czyszczące zęby. Częste jedzenie truskawek zapobiega osadzaniu się kamienia na zębach. 

Rozetrzyj dwie truskawki na papkę. Używaj jej jako pasty do zębów,
wcieraj w zeby truskawkę, powoli ją konsumując - smacznie,
lub dodaj rozgniecioną truskawkę do pasty do zebów.

2. Nie tylko jedzenie owoców cytrusowych, pomoże utrzymać biel i dobry stan naszych zębów. Skórka pomarańcza ma również właściwości wybielające. Codziennie nacieraj zęby wewnętrzną częścią skórki z pomarańczy.

3. Płucz usta roztworem z octu i wody.

4. Zmielone na pastę, zielone łupiny orzechów laskowych, lub rozdrobniony orzech włoski, nałóż na szczoteczkę i wyszoruj zęby. Orzechy naturalnie wyczyszcza zęby, zapobiegając ich żółknięciu i osadzaniu się kamienia. Utrzymają twoje zęby białe i wolne od bakterii. Zawarte w nich związki chemiczne usuwają przebarwienia. Dawniej stosowano je do rozjaśniania piegów.

5. Czyść zęby popiołem drzewnym. Popiół drzewny już od wieków jest znany ze swoich właściwości wybielających.

6. Wysuszony i sproszkowany liść laurowy zmieszany z suchą (i sproszkowaną) skórką z pomarańczy jest znakomitym sposobem na wybielenie zębów. Liść laurowy uchroni przed próchnicą zębów.

7. Do pasty  dodaj kroplę olejku goździkowego. Olejek goździkowy ma dodatkowe właściwości - zmniejsza wrażliwość zębów, wzmacnia szkliwo i działa przeciwbólowo i przeciwbakteryjnie.

8. Zucie ziaren sezamu lub nasion słonecznika utrzymuje zęby i dziąsła w dobrym stanie, ponieważ zawierają mnóstwo składników mineralnych. 

9. Użyj skórki od banana. Banan zawiera potas, magnes i mangan. Przez ok. 2 minuty wcieraj w zęby wewnętrzą część skórki banana. Czynność powtarzaj dwa razy dziennie.

10. Kurkuma mimo iz barwi tkaniny, nasze zeby pomoze wybielic.

11. Sól morska - nasyp troszke soli morskiej na paste do zebów i delikatnie szoruj.

12. Oliwa z oliwek.


13. Używaj nici do czyszczenia przestrzeni międzyzębnych.

14. Soda oczyszczona - stsowana w niewielkich ilosciach, raz w tygodniu nie zaszkodzi naszym zebom.



Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, bo nie wiesz kto może zakochać się w twoim uśmiechu

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe sposoby, muszę je wypróbować, bo barwa moich zębów niestety nie do końca mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj zaczęłam kuracje bananem. Już od pierwszego użycia skórki zobaczyłam delikatne efekty. Będę wcierać, bo zaczynam na ten rok metamorfozy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/25/2018

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9/25/2018

    http://www.centrum-stomatologii.pl to mój nowy dentysta – na razie jestem zachwycony jakością usług!

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam gabinet dentystyczny <a href="http://www.centrum-stomatologii.pl>http://www.centrum-stomatologii.pl</a>. Naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy naturalnie to się tak da, żeby efekt był zadowalający. Jak coś to lepiej zgłosić się do Dentysta Gdynia ocenią i doradzą najlepszą metodę. Ja bym się pewniej czuł w takim gabinecie i wiadomo, efekt zawsze lepszy moim zdaniem. Mają do tego metody.

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo sobie odkładałem na zabieg wybielania zębów. W końcu udało mi się na początku tego roku. Znalazłem na stronie http://nclinic.pl/ ofertę kliniki dentystycznej, w której zdecydowałem się przeprowadzić zabieg. Mają tam bardzo fajne podejście do pacjentów, więc mimo, że z wizytą u lekarza to bawiłem się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalny efekt nie jest tak dorby jak u https://dentalcomfort.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem pewna, czy takimi domowymi sposobami można wybielić zęby. A nawet jeśli, to czy nie zniszcznymy sobie szkliwa. Na wybielanie najlepiej wybrać się do sprawdzonego gabinetu ortodontycznego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolina5/31/2021

    Nie sądzę, aby takie sposoby były skuteczne. Lepiej umówić się na wizytę do https://vitallclinic.pl i mieć pewność, że nasze zęby zostaną wybielone - bez powiłkań czy podrażnień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Klaudia11/05/2021

    Nie wiem jak wy, ale ja zawsze miałam problem z zębami. Są moim największym kompleksem i postanowiłam w końcu się nimi zająć. Umówiłam sie na leczenie do gabinet stomatologiczny gdynia. Może do wakacji będę miała piękne, zdrowe zęby i będę mogła uśmiechać się bez wstydu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dentysta Jasień to specjalista, którego warto poznać i któremu warto zaufać. W Gdańsku działa wiele gabinetów dentystycznych, w tym w dzielnicy Jasień, które oferują kompleksowe usługi stomatologiczne na najwyższym poziomie.



    OdpowiedzUsuń
  13. Dr Smile to ceniony stomatolog, który zdobył sobie uznanie pacjentów dzięki swojemu profesjonalizmowi i wysokiej jakości usług. Jego opinie są bardzo pozytywne, a pacjenci podkreślają doskonałe efekty leczenia, dbałość o komfort pacjenta oraz indywidualne podejście do każdej osoby. Dr Smile opinie to ekspert w dziedzinie stomatologii estetycznej i ortodoncji, który w pełni angażuje się w proces leczenia, zapewniając satysfakcję i piękny uśmiech pacjentom.




    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga