Gluten free ciasteczka bananowe z masłem orzechowym


Ciasteczka są banalne w wykonaniu - przygotowanie masy zajmuje ok 10 minut.
Niestety w tym przepisie użyłam cukru - wiem, wiem biała trucizna - niestety nie miałam nic innego pod ręką, oraz nie miałam możliwosci wyskoczenia do sklepu - atak na pieczenie dopadł mnie ok 9.30 pm w sobotę. Zresztą, raz na pół roku można!! Myslęże zamiast cukru pudru, można dodac miód, syrop z agawy, albo stevia. Następnym razem wypróbuję.

Składniki:
130g masła orzechowego
2 banany
100g cukru pudru - lub inna słodka alternatywa
60g cukru - nierafinowany, brązowy
1 i 1/2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
łyżeczka proszku do pieczenia
160g mąki - bez glutenu

Przygotowanie:
W niewielkim naczynku dokładnie połącz masło orzechowe z rozgniecionymi bananami.
Dodaj resztę składników, ugniec ciasto i odstaw do lodówki na ok 40 minut. 
Rozgrzej piekarnik do 190 C.
Uformuj ciasteczka w prostokąciki, kuleczki, lub cokolwiek innego. 
Ciasteczka pieczemy przez 10-15 minut, po czym odstawiamy na 20 minut do ostudzenia.

Smacznego!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga