Sałatka falafel


Składniki:
mieszanka falafel - tym razem używam gotowej, którą należy namoczyć przez 2 godziny
garść rukoli, albo innego zielska
kilka rzodkiewiek - plasterki
kilka grubszych plasterków ogórka, pokrojone w kostkę
1/4 czerwonej cebulki- pokrojona w kosteczkę
garść czerwonej kapusty - poszatkowana
prażona cebula - opcjonalnie

Sos:
1/4 szklanki jogurtu sojowego
1/4 szklanki oliwy z oliwek
łyżeczka octu jabłkowego
2 łyżeczki soku z cytryny
sól i pieprz
1 łyżeczka stevia

Przygotowanie:
Falafla namoczyłam, uformowałam w kuleczki i usmażyłam na oliwie z olwiek.
Warzywa pokroiłam i wraz z rukolą, ułożyłam na talerzu.
Składniki na marynatę wymieszałam. 
Doprawiłam solą i pieprzem.
Polałam sałatkę.
Dodałam falafel.
Zjadłam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga