SUNDAY vegetarian (po mojemu) ROAST



Moja (nie tylko wegetariańska) wersja Sunday Roast !

Pure ziemniaczane z mlekiem sojowym i prażoną cebulką - pyszności !!
Ziemniaki (ze skórką) gotuję, odcedzam, dodaję trochę mleka sojowego, łyżkę masła roślinnego i ugniatam. Doprawiam do smaku i wrzucam prażoną cebulkę. Dokładnie mieszam.

Yorkshire pudding z brązowym sosem i warzywami.
Yorkshire puddings kupiłam gotowe, ale można też zrobić własną wersję - przepis tutaj(ang).
Sos też na leniucha, bo z torebki.
Wsypuję zawartość do garnuszka, dodaję wodę i wrzucam 4 łyżki mrożonych warzyw - groszek i marchewka. Gotuję przez kilka minut na małym ogniu. Polewam YP.

Wegetariańska wersja pieczeni/steak z brązowym sosem i smażoną cebulką.
Tutaj zarówno bez większego wysiłku, ponieważ pieczeń wegetariańską kupiłam gotową - #quorn takie cos. Podejrzewam, że produktów tej firmy nie ma jeszcze na polskim rynku, ale pieczeń można śmiało stworzyć z tofu, albo seitan. Do tego znowu sosik na leniucha ;)
Cebulkę smażę na oliwie z oliwek, aż się zarumieni, doprawiam do smaku, wlewam sosik, dodaję pieczeń i gotuję na średnim ogniu przez 10 minut.

Kiszone ogórki, oraz pure z zielonego groszku.
Gotuję ok. 5 łyżek mrożonego groszku, odcedzam, doprawiam do smaku i ugniatam na pure - podawać ciepły.
Jestem Wege - niczego sobie nie odmawiam :)

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga