No ShamPOOPoo, ułatwiam sobie życie

Tydzień 1

Dobra, w końcu to zrobiłam !!! Nie mam ich zbyt wiele, ale odstawiłam kolejny chemczny kosmetyk z użycia. WHOOOHOOOO!! Na dzień obecny (jeszcze) kupuję pastę do zębow, mydło, oraz od czasu do czasu malowidła na twarz - ale te cruel free!! 


Myslałam o tym 'eksperymencie' już od kilku miesięcy, ale jakoś zabrać się za niego nie mogłam, nie wiedzieć czemu. Przecież to takie proste..... i tanie!! No i co najlepsze - działa !!

Na sofce siedzi leń ! :-)

Tak, odstawiłam shamPOOPoo !!

Wieki temu czytałam o kobietach, ktore od milionów lat nie używają shamPOOPoo, a ich włosy są w rewelacyjnej formie. So here I go !!


Zaprzestałam z stosowania z shampoopoo m.in:
  • firma Pantene produkująca szampon, który używam od wieków, TESTUJE NA ZWIERZETACH - firmy testujące na zwierzętach - Shame on you, ja od Was już nic nie kupię!
  • szampony zawierają niezłą mieszankę chemiczną - skład szamponu,
  • szampony dosłownie wyżerają naturalną ochronę włosów - myj częściej, więcej, częściej, więcej - błędne koło,
  • produkcja kosmetyków nie jest przyjazna środowisku.

Moja naturalna metoda: 


Soda oczyszczona jako szampon, oraz ocet jabłkowy jako odżywka. Rewelacyjnie, efektowanie i naturalnie.

1 łyżeczkę sody oczyszczonej rozpuszczam w 1/2 szklanki ciepłej wody. Napełniam drugą szklankę do połowy ciepłą wodą i dodaję 1 łyżkę octu jabłkowego.

Najpierw na głowę wlewam mieszankę z sodą, delikatnie wcierając w skorę i włosy, po czym dokładnie zmywam. Wlewam następnie mieszankę z octem i wmasowuję we włosy, po czym rownież obficie spłukuję
Możesz dodać ulubiony olejek zapachowy.
Miłej zabawy :)


Tydzień 1
Soda oczyszczona jest produktem o lekko zasadowym pH. Posiada właściwości nabłyszczające, odświażające, czyszczące, rozjaśniające, oraz ma łagodne właściwości złuszczające

Soda nie jest produktem toksyczym  i jest całkowicie bezpieczna dla zdrowia. Porzeba mega ilości sody oczyszczonej by zniszczyła nasze włosy i skórę głowy. 

PS. Sodę oczyszczoną można wykorzystać też do wybielania zębów, by złagodzić ukąszenia owadów, jako peeling, by schłodzić oparzenie słoneczne, czy zwalczyć ból gardła. 



2-3 mycia w tygodniu, w zupełności wystarczą.



Ocet jabłkowy to naturalny i delikatny kwas, który poprawi cyrkulację skórylikwidując nadmiar łoju na głowie - zapobiega przetłuszczaniu się włosów, pozostaiając włosy świeższe na dłużej. Ocet jabłkowy zamyka łuski włosów i sprawi, że będą lśnić. Płukanki z octu jabłkowego wzmocnią Twoje włosy i zapobiegną ich wypadaniu. Dodatkowo posiada wiele minerałow.



PS. Ocet jabłkowy używamy na dolegliwości skórne, oparzenia, lub na lepsze trawienie.
















Tydzień no 2: dalej nie używam shamPOOPoo.

Zalety:
  • częstotliwość mycia włosów znacznie się zmniejszy,
  • włosy staną się bardziej błyszczące i miękkie,
  • zaoszczedzisz kupę kasy :)
Minusy:
  • moje źle się układają - grzywka agrrrr,
  • i troszku są naelektryzowane.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga