Naturalne zioła w kapsułkach

Jestem wielkim przeciwnikiem suplementów diety, ponieważ Ty, poprzez racjonalne odżywianie, jesteś w stanie SAMA dostarczyć wszystkich naturalnych wartości odżywczych swojemu organizmowi. 

Nie wszystkie zioła, które spożywamy z jakichś tam względów, smakują wyśmienicie. Kupiłam paczkę kozieradki w kapsułkach, ponieważ nie znoszę jej smaku! Domowej roboty kapsułki to świetne rozwiązanie tego problemu. Połykasz, popijasz wodą i wsio.

Po drugie, własna produkcja jest zdecydowanie tańsza. Z moich obliczeń wynika, że za 100 szt. kozieradki w kapsułkach, zapłaciłam ok. £8 plus przesyłka £2. Dla porównania, za 100 pustych kapsułek, zapłaciłam £1, a za 100g kozieradki suszonej ok £1.50!


Opłaca się!!

Co potrzebujemy:
sproszkowane zioła - wg własnego wyboru - pokrzywa, kozieradka, rumianek,
wegetariańskie kapsułki (00 rozmiar),
oraz taka oto maszynka do produkcji kapsułek 
master-design-luzern.ch
Przygotowanie:
Sproszkowane i organiczne zioła, możesz kupić w sklepach/internecie ze zdrową żywnością, lub ususzyć własne zioła i zetrzeć je w proszek. 

Puste kapsułki wkładamy w otworki (górna i dolna część) i rozsypujemy mieszankę ziół na dolnej części - możesz użyć jednego rodzaju zioła, lub wymieszać kilka - ja zrobiłam z suszonych liści kozieradki, oraz czerwonej koniczyny.
Dociśnij i jeżeli trzeba, dosyp więcej. 
Zamknij pudełko górną częścią, z wcześniej poukładanymi kapsułkami.
Dobrze dociśnij by kapsułki połączyły się.
Otwórz, et voila.


Poniżej filmik w wersji angielskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga