Wieszak na apaszki

Jestem potworem apaszkowym i mam ich mnóstwo! Gdy dorwałam maszynę do szycia, a potem wynalazłam mega sklep z cudownymi materiałami, zaczęłam szyc jak opętana. Uwiebiam swoje apaszki!! No, a efekt tego był taki, ze cała moja szuflada wypełniona jest apaszkami!

Szuflada mi się napewno przyda, a apaszkom zorganizowałam inne miejsce. Lepsze, które zajmuje 'nic' w porównaniu z wielością szuflady.

Co potrzebujemy to wieszak, oraz oczka od zasłony prysznicowej.


Oczka zawieszamy na dolną cześć wieszaka, a apaszki wkładamy w oczka.


Pomysł ten, możesz równie dobrze wykorzystać na paski, łańcuszki, oraz torebki.

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł ; ) CHyba wykorzystam :) Co powiesz na wzajemną obserwacje?:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystaj! Zyskasz dodatkowe miejsce w szufladzie/szafce :)
      Obserwacja? Jasne :-) xx

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga