Kremowy serek z migdalów z koperkiem


Tym razem padło na migdały.
W zeszłą sobotę, obudziłam się o 6 rano i zaczęłam tworzyć pyszności.

Powstały 3 rodzaje serków z ziołami.
Ten jest ze świeżym koperkiem.
Cholernie smaczny ten serek !

Skladniki:
1 1/2 szklanki migdałów blanszowanych 
2 łyżki stołowe świeżego koperku - posiekane
2 łyżki stołowe oliwy z oliwek
sól i pieprz do smaku
1/2 szklanki wody
3 łyżki stołowe soku z cytryny
1 łyżka stołowa smażonej cebulki
3 ząbki czosnku


Przygotowanie:
Moczę migdały przez noc. Następnego dnia odsączam, przepłukuję pod bieżącą wodą i zalewam wrzątkiem - orzechy dosłowne wyskakują ze skórek.

Rozgrzewam piekarnik do 190°C.

Blenduję wszystkie sładniki na gładki krem.
Doprawam sobą i pieprzem.

Formuję w kulki, lub kwadraciki: użyłam foli aluminiowej.

Piekę przez 30-40 minut.

Odstawiam na bok do wystygnięcia.
Przechowuję w lodowce.


  

Please go Vegan

2 komentarze:

  1. A dlaczego po angielsku :( taki fajny przepis a ja nic nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stwierdzilam, ze takimi pysznosciami trzeba sie dzielic z wieksza iloscia ludzi !!! Prosze bardzo :) mam nadzieje, ze bedzie smakowac :) !! <3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga