Wegański kozi serek z orzechów nerkowca z ziołami


Zbierałam się i zbierałam, aż wkońcu znalazłam czas, by zrobić mój pierwszy wegański serek. Nie sądziłam, że wyjdzie tak smacznie! 
Yum, yum, yum. 
Do produkcji kremowego serka, użyłam orzechów nerkowca. 
Przygotowanie jest banalne.


Składniki:
1 szklanka orzechów nerkowaca - namoczone przez noc
1/4 soku z cytryny
1/4 szklanki oliwy z oliwek
2 łyżeczki wody
1 łyżeczka soli
0.5 łyżeczki pieprzu
1 łyżeczka ziól prowansalskich
szczypta chilli i koperku


 Przygotowanie:
Orzechy nerkowca odsączam i łączę z wszystkim składnikami.
Blenduję przez ok. 5 minut na gładką masę.
Doprawiam do smaku.
Rozgrzewam piekarnik do 200C.
Formuje w kulkę, owijam w folię aluminiową i piekę przez 35 minut.
Odstawiam na bok.
Jem następnego dnia.

Przechowuj w lodówce do 4 dni.

Smacznego !


4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga