Różany olejek do masażu


Dziś mój znajomy, wrzucił na FB pięknego posta odnośnie chemikaliów, które można znalezc w kosmetykach, które kobiety w siebie tak chętnie wklepują, a potem narzekają na problemy skórne, hormonalne itp. Raz zrobiłam research, przeraziłam się składnikami, wywaliłam wszystkie kosmetyki i minęło już kilka lat, odkąd ich nie stosuję.

Moja sobota to zazwyczaj gotowanie, ogród, oraz naturalne, domowe SPA. Drogie Panie, jeżeli wasza połówka siedzi cały dzień na sofce i gra w gry, zagońcie ją by wmasowała w was ten aromatyczny i delikatny olejek do ciała, który przygotowałam dzisiaj.

Olejek z pestek moreli to bardzo delikatny olejek, który można stosować do każdego rodzaju skóry. Bardzo szybko się wchłania. Ujędrnia, wygładza, nawilża skórę, oraz opóźnia procesy jej starzenia. Olejek różany, oraz z geranium niesamowicie pachnie. Zamknij oczy i wdychaj delikatny aromat. Gwarantuje, że przeniesiesz się do ogrodu pełnego kwiatów i owoców :) 


10 łyżek olejku z pestek moreli | 5 kropelek olejku z dzikiej róży | 10 kropelek olejku z geranium | 5 kropelek olejku różanego

Do małego sloiczka, lub innego pojemnika wlewam wszystkie sładniki, dokładnie mieszam i wmasowuję w skórę.




1 komentarz:

  1. zapach w przypadku olejku do masażu nie jest tak bardzo istotny, ważniejsza jest jego konsystencja

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga