Tofucznica z komosą ryżową

Kiedyś, sceptycznie byłam nastawiona do jajecznicy z czymkolwiek innym, niż szczypiorek. Pieczarki, cebula, albo oliwki ? O nie!!! Zmieniłam zdanie, gdy mój facet zrobił mi jajecznicę ze szpinakiem. Pyszności !!! 

Od tamtego czasu postanowiłam eksperymentować z ewentualnymi dodatkami do jajochy. Zamienilam tez jajka na tofu. I tak dzisiaj powstała TOFUcznica z komosą ryżową. 

Grzechem jest, nie znać cudownych właściwości tej rośliny. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


[składniki] (2 porcje)
1/2 firm tofu
6 łyżek komosy ryżowej
1 ząbek czosnku: ja dodalam 2 zabki pieczonego cz.
sól i świeżo zmielony pieprz do smaku
szczypta kurkumy
1/2 cebulki: opcjonalnie


[przygotowanie]
Ugotuj komosę ryżową - ok. 8 minut. Rozgrzej łyżkę oliwy z oliwek. 
Dodaj cebulkę i smaż aż cebulka się zeszlki. 
Dodaj komosę i smaż przez 2 minuty, mieszając. 
Dopraw do smaku. 
Palcami ''roztrzep'' tofu i razem z pieczonym czosnkiem wrzuc na patelnie.
Dodaj kurkumę i smaż przez kilka minut, mieszając.

Podawaj z pieczywem bez glutenu.

Danie jest sycące, pyszne i zdrowe. 
Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga