Tonik z octu jabłkowego



Testuję na sobie - nie na zwierzętach.

Ocet jabłkowy, używam do pielęgnacji włosów (maseczka do włosówszampon), oraz cery. 

Sposób przygotowania toniku jest banalnie prosty. Musimy tylko wymieszać ocet jabłkowy z wodą (najlepiej destylowana) w proporcji 1:3. 

Twarz przemywam 2 razy dziennie: rano i wieczorem.

Jeżeli irytuje Cię zapach octu j., możesz smiało dodać kilka kropelek olejku zapachowego, aczkolwiek zapach znika, gdy tonik zostaje wchłonięty przez skórę. 

Rezultat: dokładnie oczyszcza, nawilża, oraz wygładza skórę. Skóra staje się zdrowsza, delikatniejsza i bardziej jędrna.

1 komentarz:

  1. Ja również bardzo często używam octu jabłkowego do pielęgnacji. Stosuję go najczęściej w formie płukanki na włosy.
    Jednak o pielęgnacji cery roztworem z tego octu nigdy nie słyszałam. Czy sprawdzi się on także przy cerze wrażliwej? Spróbuję chyba na początek mniejszego stężenia w sensie zmienię trochę proporcje (dodam więcej wody)
    Co do zapachu to ja już się dawno przyzwyczaiłam. Chociaż na początku starałam się niwelować jego ostry zapach różnymi olejkami zapachowymi. Polecam olejek różany. Bardzo ładnie "zakrywa" zapach octu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga