Bee hero !!


AAaa. Kilka tygodni temu uratowalam pszczole :) Pracowity jak pszczola - ta juz miala dosc i wyczerpala dzienne poklady energii, bo zataczala sie po chodniku w moim ogrodzie. My potrzebjemy pszczol, a one potrzebuja czasami nas :) Ta dostala porcje sily w postaci miodu, ale mozna tez nakarmic pszczole woda z cukrem. Pozywienie zasobne w cukry. Po 40 minutach, moja pszczola odleciala ! Gapilam sie przez caly ten czas na nia z moimi kotami, które byly bardzo zainteresowane 'zabawa' z owadem - sasiedzi mysla teraz, ze jestem nienormalna. 

BEE HERO :)

2 komentarze:

  1. Anonimowy6/23/2016

    Ja zbieram i ratuję ślimaki przed rozdeptaniem/rozjechaniem :D Czasami jak wracam z pracy to na mojej drodze jest ich tyle, że zajmuje mi to ze 20 min...A jak kilka dni pada lub jest wilgotno, to tak 2x dziennie codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehheeh wow :) brawo brawo ! fanie, ze sa jeszcze tacy ludzie :))) #allLifesMatter :) xx

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga