Buła z tofu i ogórkiem kiszonym



Jestem maniaczką wielu rzeczy, a w tym tygodniu stałam się tofu maniakiem. W poniedziałek kupiłam wędzone tofu. Można się łatwo domyśleć, że zjadłam od razu całe. We wtorek wróciłam po kolejny klocek, ale niestety już nie mieli. Było tylko tofu japanese style, taifun-tofu. Wziełam z równie wielką ciekawością jak wtedy, gdy zobaczyłam wędzone. Poezja!!! Jakie to dobre. Tym razem zjadłam pół, by M mógł też spróbować... a we środę znowu poszłam do sklepu i kupiłam 2 sztuki.... ech..

[składniki]
bułeczka, lub świeży chlebek
tofu 
ogórek kiszony
masełko 
pieprz

[przygotowanie]
Bułeczkę przekrajam, smaruję masełkiem roślinnym i nakładam tofu i ogórka.
Doprawiam pieprzem i przyozdabiam kiełkami gorczycy.

Smacznego.


Please go vegan :)

6 komentarzy:

  1. Zwykłe tofu do mnie nie przemawia, chyba czas się skusić na jego odmiany :) Na bułce prezentuje się o wiele lepiej niż w normalnej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie! Napewno nie pozalujesz :)) sciskam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/27/2015

    Ja jestem fanką tofu i robię z nim różne dziwadła :) weganką jestem od 3 lat i jest to najfajniejszy styl żywienia jaki do tej pory stosowałam :) Polecam też książkę z przepisami wegetariańskimi o tę: http://vegezone.pl/kucharskie/25-kuchnia-wegetarianska-najlepsze-przepisy-z-calego-swiata.html kosztuje ledwo 30 zł, a jest to mega księga przepisów <3 są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne ze najfajniejszy !! ja zaluje, ze weganka nie zostalam wczesniej :) dzieki za info, jezeli przepisy sa boskie, to napewno kiedys nabede te ksiazke :) buzia x

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12/20/2015

    Kupiłam ostatnio przepyszne tofu i zaczyna mi coraz bardziej smakować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo super, czyli niewiele dzieli Cię od zostania Tofumaniakiem jak ja :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga