Smalczyk z ciecierzycy


Przygotowanie smalczyku z cieciorki znajmuje 10 minut. Powstał on przez przypadek, ponieważ zapomniałam kupić fasolki. Postanowiłam spróbować z ciecierzycą, ponieważ jej akurat mam w nadmiarze, a miałam mega ochotę na bułe ze smalczykiem. Nie byłam pewna śliwki, ale zaryzykowałam i dodałam. Wyszło przepysznie.

[składniki] 
puszka ciecierzycy
1 średnia cebulka
3 ząbki czosnku
1/4 szklanki oleju
sól i pieprz

[przygotowanie] 
Rozgrzewam olej i wrzucam pokrojoną w kosteczkę cebulkę i czosnek. Podsmażam chwilkę.
Cieciorę odczedzam i miksuję. Dodaję do cebulki. Doprawiam i dokładnie mieszam. Gotuję przez ok 8-10 minut od czasu do czasu mieszając.
Przekładam do słoika, zakręcam i odstawiam.
Najlepiej smakuje następnego dnia.

Smacznego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga