Eko pomysły - słoiczki - mega!!

4 komentarze:

  1. Anonimowy5/02/2013

    dodałabym tutaj pomysł na proste świeczniki. do słoiczka włożyć małą okrągłą świeczkę (podgrzewacz) i włożyć w białą torebkę śniadaniową. bardzo ładnie to wygląda :) super blog. buziaki. gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa tak, tak, zdecydowanie super!! widziałam podobny pomysł w pubie, tylko ze podgrzewacze były w lampkach do wina, a na lampkach były umieszczone paperowe 'namioty'?? :) super klimatyczne!
    Dziekujuuuu!!! :) x

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły a ja zawsze się zastanawiałam co mam robić ze słoikami bo tyle ich miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! super! nic tylko zbierać na nowo i nadawać nowe zastosowanie :)) x

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga