Tofu a la śledź


Swieta roslinne to realna opcja. W tym roku na wigilijny stól przygotowalam 12 weganskch potraw. Jedna z nich byly sledzie, których u nas na stole bylo az 4 rodzaje. 

Zamiast ryby, użyłam tofu (Cauldron), o konsystencji bardzo przypominajace konsystencje sledzika. Wszystko naprawde przepysznie.

kostka twardego tofu | olej | 3-4 jagody jałowca | kilka ziarn ziela angielskiego | 4 liście laurowe | pieprz i sól | przyprawa do ryb | 3 cebule

Tofu kroję w plastry, obtaczam w przyprawie do ryb, doprawiam solą  i pieprzem i układam na płatach nori. 
Odstawiam do lodówki na noc.  

Cebulę obieram i kroję w kosteczkę.

W słoiku układam na przemian: cebulę, tofu, przyprawy. Zalewam olejem, zakręcam i dostawam na dwa dni.



Please go Vegan :)

2 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałem takiego dania, ale jeśli chodzi o mnie to ja jestem od zawsze wielkim fanem różnego rodzaju ryb. Bardzo chwalę sobie również produkty z https://mowisalmon.pl/produkty/ gdyż wiem, że właśnie to łosoś jest najbardziej lubianą rybą przeze mnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga