DIY zielone studio, czyli prawie naturalnie, pakowanie prezentów :)



W tym miesiącu będziemy wydawać pieniądze nie tylko na prezenty, ale również na kolorowe papiery, wstążeczki itp czyli wszystko w co te prezenty zapakujemy. Bo w coś fajnego muszą być zapakowane.

Poniżej przedstawiam całkowicie inny design opakowań na podarunki pod choinkę, ktory możemy zaprojektować sami - prosty, a zarazem oryginalny. Tani i ekologiczny.



Użyłam świeżych kwiatów, ziół (rozmaryn, tymianek) i liści, które znalazłam w ogrodzie, ale kombinacji jest mnóstwo. Można użyć szyszek, żołędzi, gałązek, owoców jarzębiny, czy dzikiej róży (maszerujemy do lasu i zbieramy), suszonych kwiatów (np lawenda), lub cokolwiek co wygląda jako-tako i nada się do dekoracji.


Wykorzystałam zwykły biały papier, który u was pewno też kosztuje grosze. Można śmiało użyć papieru recyklingowego w różnych odcieniach (brąz, beż, szary).


Użyłam koronkowych tasiemek, koronkowych gumek, rzemyka, nici. Można również użyć zwykłej tasiemki, muliny, lub kolorowe sznurki, które gdzieś się plączą po szufladach. Dobrze obwiązuję pakunek tasiemką i za nią wkładam, lub wbijam łodyżki roślin. Można sobie pomóc igłą i nićmi, lub nawet klejem.



Wyszło całkiem fajnie (i aromatycznie) :) mam nadzieję, że komuś też się spodobał ten nietypowy pomysł i postanowi w taki właśnie sposób zapakować podarunki dla bliskich.








2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga