Mieszanka orzechowo kwiatowa do sałatek


Spacerując po mieście pewnego dnia, natknęłam się na piękne stoisko z różnymi mieszankami do sałatek, deserów, smoothie itp. Oprócz tego były orzechy, czekolada, herbaty, przeróżne oliwy z oliwek. Wszystko cudnie zapakowane. Mą uwagę jednak skupiły tylko te mieszanki sałatkowe z jadalnymi kwiatami m.in i inspirując się nimi stworzyłam coś na ich podstawie. Bakalie, orzechy i mak to standard w mojej kuchni, natomiast suszone płatki chabru dostałam od koleżanki dosłownie kilka dni temu. Użyłam proporcji 2:2:2:1.

bakalie | orzechy włoskie | mak | płatki chabru 

Składniki łączę ze sobą i przechowuję w dobrze zamkniętym słoiczku. Dodaję do sałatek, lub smoothie, posypuje kanapersy.





2 komentarze:

  1. tez sobie ususze w nastepnym roku, bede miec do mixu i do herbatki. Gapa za mnie że nie zrobiłam tego w tym roku, dziekuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak miło :) no fajna sprawa z tymi suszonymi kwiatami :-) x

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga